Gestionarea eficienta a spatiului este esentiala pentru productivitate in organizatiile de astazi. Qvest Digital AG, un partener important in transformarea digitala, a implementat Roomio, solutia noastra de rezervare a birourilor, pentru a optimiza utilizarea spatiului de lucru. Roomio permite angajatilor sa rezerve cu usurinta birouri in timp real, optimizand utilizarea acestora si promovand colaborarea. Prin capabilitatile analitice existente in Roomio, Qvest poate monitoriza tendintele spatiului de lucru si poate lua decizii informate cu privire la aranjamentele birourilor. Aceasta implementare a dus la un loc de munca mai agil, sporind satisfactia angajatilor si eficienta operationala, si asigurand utilizarea eficienta a resurselor.
Partenerul nostru, Regina Maria, a implementat aplicatia roomio in 7 clinici din tara, in Bucuresti, Cluj si Bacau, pentru aproximativ 200 de ecrane. Modulul folosit este dezvoltat special pentru clinici, spitale si alti furnizori de servicii medicale si se integreaza cu sistemul de programari al clinicilor, pentru fiecare medic. Datele sunt importate din sistemul intern, impreuna cu programul, specialitatea si poza medicului. De asemenea, aplicatia ofera posibilitatea folosirii ecranelor pentru afisarea diverselor anunturi si materiale informative sau publicitare, care pot fi studiate de pacienti in timpul asteptarii consultatiilor.
Pentru Crowne Plaza am dezvoltat un modul special, dedicat industriei HoReCa. Solutia ofera posibilitatea afisarii personalizate, gestionate de client, a diverselor informatii de interes pentru oaspeti. Se pot afisa oferte speciale pentru restaurant sau spa, cursul valutar, programul restaurantului sau al salii de fitness si orice alte detalii care se doresc comunicate. Imaginile pot fi diferite pentru fiecare ecran in parte, oferind in acelasi timp posibilitatea de a afisa elemente de branding specifice, diferite pentru fiecare eveniment gazduit.
Carrefour este partenerul care a beneficiat de prima implementare a solutiei roomio in Romania. Echipa eSolutions a dezvoltat aplicatia de rezervari sali sedinte pentru Carrefour in anul 2015. Aceasta se integreaza cu sistemele de calendar (Microsoft Exchange/ G Suite) si Active Directory si ofera utilizatorilor posibilitatea de a programa sedintele, rezervand in acelasi timp sala pentru intalniri fara niciun efort suplimentar. Participantii vor primi notificari cu toate detaliile evenimentului, iar orice schimbare in program, dupa crearea evenimentului, va fi transmisa automat catre acestia. De asemenea, schimbarile de orar sau modificarile in planificare sunt afisate in timp real pe ecranele de la intrarea in fiecare sala, dar si pe ecranul de tip centralizator din receptie, roomio integrandu-se perfect cu solutiile de semnalizare digitala de la Samsung, alese de client.